2014. július 6., vasárnap

Lassan az úton

Megyek az úton, szaladok
Előrefutok, megállok
Jönnek velem jó barátok
Szükségem van mind-mind rátok

Megyek az úton, fújja szél a hajam
Szívemben vagytok, sose vagyok magam!
Magas hegy, avagy a mélység sóhaja
Együtt vagyunk, senki se mostoha!

Megfáradtam, lassul léptem
Elcsendesül halkul szívem
Hosszú volt az utam eddig
Mégse kérdezem "még meddig?"

Megyek az úton, fújja szél a hajam
Szívemben vagytok, sose vagyok magam!
Magas hegy, avagy a mélység sóhaja
Együtt vagyunk, senki se mostoha!

Színes volt és tarka, mint rét
Havas, napos, olykor nagy tét
De ha mindig mosolyogtál
Nem tévedtél, nem bolyongtál...

(Timea Knebel július 2014.)


4 megjegyzés:

  1. Mondtam már, hogy nagyon szeretem ahogy írsz??? hogy minden sora tetszik és magaménak is érzem a gondolataidat?
    Akkor most leírtam (ismét) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, lehet, hogy mondtad, de én mindig örülök neki, ha megerősítést kapok, ha más is magáénak érzi az nagyon jó érzés, külön öröm :-)

      Törlés
  2. Tényleg való lenne hozzá zene ;-)

    VálaszTörlés